Praha (22. dubna 2014) – Cestě první internetové lékárny Lékárna.cz na špičku české e-commerce v segmentu volně prodejných léků, doplňků stravy, léčebné kosmetiky a zdravotních pomůcek je věnován první díl panelové diskuse Eshopista. Pavel Hrstka ze společnosti Pears Health Cyber jako první host projektu představí příběh internetové lékárny, která vznikla před 11 lety z myšlenky otevřít lékárnu veřejnosti. „Naučili jsme Čechy nakupovat na internetu jiný sortiment než jen elektroniku. Byli jsme totiž prvním e-shopem na českém internetu, který začal prodávat volně prodejné léky a doplňky stravy,“ říká.
Příběh e-shopu bude ale Pavel Hrstka vyprávět od konce, začne totiž okamžikem, kdy v desátém roce své existence přišla Lékárna.cz o možnost inzerovat v reklamní síti AdWords, což představuje pro každý e-shop obrovskou ztrátu příležitosti i obratu. O marketingových aktivitách, kterými Lékárna.cz nahradila čtvrtinový výpadek v obratu, bude právě panelová diskuse Eshopista ve čtvrtek 24. dubna 2014 od 15 hodin.
Proč je Lékárna.cz dnes tak úspěšná? „Jsem pyšný na naši logistiku. Jsem již několik let přesvědčen, že kvalitní e-shop dělá kvalitní logistika. Máme promile nevyzvednutých zásilek, což ukazuje na naši dobrou práci se zákazníkem. Když k nám někdo chce zavolat, dovolá se. My ale nečekáme a cíleně zákazníky kontaktujeme. Naši zákazníci jsou tímto proaktivním přístupem nadšeni,“ řekl organizátorovi akce Pavel Hrstka. Ten byl až do roku 2013 ředitelem Lékárna.cz, po 10 letech úspěšného provozování první a největší internetové lékárny předal její řízení Karlu Klodnerovi a nyní se věnuje klíčové oblasti Business Developmentu (pozice Head of Business Development) ve společnosti Pears Health Cyber, která eshop provozuje. Společnost prochází od loňského roku zásadní změnou v její organizaci a také si vytyčila novou vizi: Chceme, aby každý, kdo pečuje o zdraví své i těch druhých, měl pro svá rozhodnutí dostatek znalostí a možností volby.
„Etablujeme se jako významná vertikálně integrovaná skupina společností s klíčovým zaměřením na komunikaci a distribuci ve zdravotnictví. Naším cílem pro letošní rok je další růst obratu o téměř 25 %, přičemž klíčovými oblastmi zaměření jsou vedle digitální komunikace také internetové portály a jejich synergie se světem kamenného obchodu,“ říká Pavel Knorr, výkonný ředitel společnosti.
Společnost se v každodenní činnosti soustředí na štěstí klienta, úspěch zaměstnance a hledání nových příležitostí s obchodními partnery. Neustálými inovacemi, hledáním synergií a co nejefektivnějším provozem pomáhá ke zlepšování spolupráce v péči o zdraví.
Více informací o projektu Eshopista najdete zde, o společnosti Pears Health Cyber zde.
O Lékárna.cz
Lékárna.cz je první lékárna na českém internetu a nabízí nejen sortiment volně prodejných léků a doplňků stravy, ale má také velkou nabídku zdravotních pomůcek, léčebné kosmetiky nebo drogerie. V oblasti prodeje lékárenského volně prodejného sortimentu je lídrem internetového trhu, ostatně je první a dlouhodobě největší internetovou lékárnou v České republice a na Slovensku. Má za sebou 11 let zkušeností v oboru, špičkové logistické zázemí a koncovým zákazníkům poskytuje komfortní a spolehlivé služby.
O společnosti Pears Health Cyber
Provozovatelem Lékárna.cz je společnost Pears Health Cyber, která v oblasti farmacie a zdravotnictví podniká letos už 15. rokem. Má deset kamenných lékáren Harmonia, v letošním roce k nim přibydou lékárny v Praze, Brně a Bratislavě. K dalším aktivitám společnosti patří konzultační služby v oblasti digitálního marketingu a edukační aktivity pro odbornou veřejnost i pacienty.