Marketing Specialist

Specialista marketingových kampaní

Máš rád online marketing, ale chápeš, že pro své záměry můžeš použít také nedigitální nástroje?

Chtěl bys neformální pracovní prostředí, prostor pro realizaci svých nápadů bez složitých a zdlouhavých schvalovacích procesů? Rádi vyzkoušíme i tvoje nápady.

U nás je zákazník vždy na prvním místě. Je pro nás důležité zákazníkům přinášet možnost výběru ve světě zdraví. Pro naše zákazníky proto vytváříme  atraktivní nabídky, pracujeme na přívětivém prostředí v eshopu  a děláme vše pro excelentní zákaznickou zkušenost.

Jsou ti tyto hodnoty blízké?

Máš chuť se učit a zkoušet nové věci?

Máš cit pro zákaznické potřeby? Víš, jak získat  zákazníka a udržet si jej? Umíš připravit kampaň, zadat KPI´s a vyhodnoti si její úspěšnost? Víš, co znamená konverze, retence a víš, jak toho dosáhnout? Víš, co jsou výkonnostní kampaně a SEO?  Máš analytické myšlení, rozumíš si s čísly a umíš dosahovat společných cílů? Máš cit pro jazyk a dokážeš svou představu zadat grafikovi?

Dokážeš vyhodnotit, co funguje, co ne a poučit se z toho? Chceš na sobě pracovat? Žene tě touha dělat věci stále lépe?

Pokud si myslíš, že toto vše v sobě máš, tak tě rádi poznáme. Můžeš být junior i ostřílený markeťák –  důležité je chtít se učit nové věci.

 

Požadavky:

  • Orientace v online, ale i v offline marketingu
  • Zkušenost s performance marketingem, newslettery, se zadáváním grafiky, psaním textů
  • Uživatelská znalost Google Analytics

 

Popis pracovní pozice aneb co u nás dělá Specialista marketingových kampaní?

  • Odpovídá za přípravu a realizaci marketingových kampaní, navrhuje nové aktivity a vyhodnocuje je
  • Zajišťuje přípravu podkladů pro grafické zpracování, koordinuje vstupy z oddělení nákupu, marketingu, administrátora webu a spolupracující agentury
  • Komunikuje s agenturami při zadávání performance kampaní
  • Monitoruje výkonnost kampaní v Google Analytics, Google Ads
  • Je nápomocen při přípravě newsletterů – zadávání grafiky, psaní textů
  • Pracuje se zákaznickou segmentací a snaží se identifikovat potřeby cílových skupin
  • Reportuje výsledky kampaní
  • Připravuje projekty na podporu zvýšení konverzí, návštěvnosti webu a retence
  • Dohlíží na dodržování harmonogramu aktivit a strategických cílů
  • Spolupracuje na realizaci a rozvoji jednotlivých aktivit směřujících k podpoře stávajících/loajálních zákazníků Lékárna.cz, Mojalekaren.sk a získávání nových.

 

Benefity:

  • Mobilní telefon, notebook, stravenky, možnost práce z domova (pravidelný home office dle domluvy).
  • Propracovaný systém individuálního školení a vzdělávání.
  • Přátelská a neformální atmosféra.

 

Místo výkonu práce: Praha nebo Chrudim

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mailovou adresu jana.polakova@pearseurope.com, nejpozději do 31.7. 2022. Případně dotazy telefonicky na telefonní číslo +420 724 600 726 . V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, dali jsme přednost jiným uchazečům.

Kde nás najdete

Firemní sídlo:

Pears Health Cyber, s.r.o.
DOCK01

Voctářova 2449/5
180 00
Praha 8 – Libeň

Tel.: +420 724 600 705
Tel.: +420 724 600 779

IČ: 25784684
DIČ: CZ25784684

Kontaktujte nás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Výroční zprávy

Pomáháme těm, kdo pomoc potřebují

debra_mini  Naše aktivity

 en_flag English Language