Chrudim – Zákazníci první a největší internetové Lékárna.cz nemusejí na stránkách e-shopu číhat na slevy „svých“ produktů. Ty jim totiž neuniknou díky unikátnímu digitálnímu řešení, za které nyní Lékárna.cz získala ocenění v nejvýznamnější soutěži efektivity českých digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2019. Obsadila 2. místo v kategorii e-mailingových kampaní. Unikátním projektem „100 % personalizované a automatizované upozornění na relevantní slevy“ totiž upozorňuje zákazníky na pohyby v cenách produktů, o které měli v minulosti na Lékárna.cz zájem.
„Jedná se o zcela automatizovaný a plně personalizovaný e-mailing s cílem informovat naše zákazníky o nabídkách, které pro ně jsou relevantní a užitečné. Vnímám to jako významné prozákaznické řešení, což potvrzují i reakce zákazníků. Za celou dobu, kdy tato kampaň na Lékárna.cz běží, se nikdo z odběru obchodních sdělení neodhlásil. E-mail avizující slevu si v průměru otevře 60 – 70 procent příjemců a to je skvělé číslo. Je to pro mě významný ukazatel toho, že jsme vyvinuli přesně ten typ sdělení, který neobtěžuje, ale nese užitečnou informaci,“ říká Janek Žežula z Lékárna.cz, autor projektu. Jedinou podmínkou pro čerpání této služby je přihlášení k odběru newsletteru z Lékárna.cz – a pak kromě zajímavých nabídek, magazínu s radami lékárníků a tipy pro udržení zdraví neunikne zákazníkovi ani žádná sleva „jeho produktů“. Přihlásit se může zde: https://www.lekarna.cz/newsletter/
Tento unikátní digitální projekt realizuje Lékárna.cz už cca 6 měsíců výhradně s pozitivní odezvou od jejích zákazníků. Ocenění svého digitálního projektu cíleného na zákazníky od odborné poroty vnímá první a největší česká internetová Lékárna.cz jako významné ocenění svých dílčích prozákaznických aktivit. „My se zákazníků nebojíme ani se před nimi neschováváme, prostě otevřeně reagujeme na jejich podněty a zkušenosti, přemýšlíme o nich, vždycky hledáme nějaké další, lepší řešení. Jako jeden z prvních e-shopů jsme před lety zavedli metodiku Net Promoter Score (NPS) pro měření spokojenosti zákazníků a stále se jí držíme. Je to skvělé zrcadlo kvality naší práce, dokonce neváháme zavolat těm, kdo nám dali nižší známku spokojenosti, jak můžeme své služby zlepšit – samozřejmě pokud nám k tomu dali souhlas. Nebojíme se zpětné reakce, naopak – je to příležitost zlepšovat služby pro zákazníky,“ dodává Karel Klodner, výkonný ředitel Lékárna.cz.