Praha (1. dubna 2014) – Digitální marketing pro farmaceutické klienty v Čechách i v zahraničí ve společnosti Pears Health Cyber bude od 1. dubna 2014 řídit David Plodek. Ten dosud řídil obchod a vztahy s klíčovými zákazníky, což i nadále zůstane jeho přímou odpovědností. Jeho předchůdce Tomáš Větrovský bude se společností dále spolupracovat na projektové bázi. „Tato změna je další v řadě změn ve společnosti Pears Health Cyber, jejichž cílem je posilování manažerského týmu společnosti a také podpora rozvoje talentů,“ říká Pavel Knorr, výkonný ředitel.
Divize inPharma se zabývá digitálním marketingem už 13 let, reaguje na penetraci internetu a možnosti elektronické komunikace a úspěšně vyvíjí digitální řešení pro potřeby farmaceutických firem v Čechách i v zahraničí, s jejími digitálními produkty aktuálně pracují její partneři v 18 evropských zemích. Specializuje se na digitální komunikaci s lékaři, farmaceutickými společnostmi a dalšími odborníky ve zdravotnictví, pro které vytváří a kultivuje digitální nástroje komunikace. Jejich nosiči jsou jak počítače, tak tablety a chytré telefony. Za svou výhodu považuje znalost cílových skupin ve zdravotnictví a také znalost legislativního prostředí marketingu léčivých přípravků. Společnost zrealizovala již více než 75 digitálních kampaní pro klienty z farmaceutických společností, které převážně komunikují problematiku léků na předpis.
O společnosti Pears Health Cyber
Česká společnost Pears Health Cyber už téměř 15 let podniká v oblasti farmacie a zdravotnictví. Kromě konzultačního servisu v oblasti digitálního marketingu a komunikace nabízí také edukační aktivity pro odbornou veřejnost i pacienty. Provozuje největší internetovou lékárnu www.lekarna.cz, www.ordinace.cz a také síť lékáren Harmonia. „Našim cílem pro letošní rok je růst obratu o téměř 25 %, přičemž klíčovými oblastmi zaměření jsou vedle digitální komunikace také internetové portály a jejich synergie se světem kamenného obchodu,“ dodává Pavel Knorr, výkonný ředitel společnosti.