Digitální komunikace pro farma firmy

Pomáháme farmaceutickým společnostem těžit z výhod moderních technologií a nových médií.

Digitální marketingové nástroje

Digitální kampaně reagují na rostoucí penetraci internetu a možnosti elektronické komunikace. V oblasti marketingu pro léky na předpis se specializujeme na digitální komunikaci s lékaři. Vytváříme a kultivujeme digitální nástroje pro komunikaci mezi farmaceutickými společnostmi a lékaři či dalšími odborníky ve zdravotnictví.  A to vždy při respektování platné legislativy.

Naší výhodou je dlouhodobá a intenzivní komunikace s cílovou skupinou a znalost legislativního prostředí marketingu léčivých přípravků.

Digitální komunikace

Navrhujeme, vytváříme a kultivujeme digitální nástroje pro komunikaci mezi farmaceutickými společnostmi a lékaři či dalšími odborníky ve zdravotnictví. Ať už navrhujeme eLearning, eDetailing, newsletter, iPad  řešení a prezentace, mobilní aplikace, webové stránky či eMailing, využíváme jak počítače, tak tablety a chytré telefony.

Creative medical marketing

Navrhli jsme a zrealizovali už 75 digitálních kampaní pro klienty z farmaceutických společností. Kampaně převážně komunikují problematiku léků na předpis. Zakládáme si na kreativitě našich návrhů. Obsah kampaní optimalizujeme pro digitální nástroje a komunikaci, ať už tablety, mobily či klasické počítače. Každý online připojený uživatel může kampaň shlédnout, zažít či se jí zúčastnit.   

Digitální produkce

Převádíme prezentace do digitální podoby. Dále se specializujeme na FLASH programing, HTML programing, úpravy pro platformy Veeva, Agnitio, lokalizace prezentací dle potřeby, vývoj aplikací pro iOS a android.   

Komplexní vzdělávací strategie

Špičkoví odborníci z různých oblastí zdravotnictví a farmacie v kombinaci s šíří akreditovaných vzdělávacích formátů – to je základ komplexních vzdělávacích strategií, které připravujeme na klíč farmaceutickým firmám. Vycházejí z analýz znalostních potřeb v jednotlivých profesních skupinách a pružně reagují na jejich výsledek.

Elektronické speciály

Elektronický vzdělávací projekt EUNI DIA SPECIAL jsme spustili v roce 2009 pod záštitou a odbornou garancí České diabetologické společnosti. Tuto edukační platformu pravidelně využívá 90 procent českých diabetologů. Úspěšně jsme tento typ projektu aplikovali v podmínkách Slovenska a Ruska.

Edukační kampaně

V edukační kampani pro praktické lékaře je zapojeno téměř 2000 praktických lékařů z České republiky. Cílem kampaně je změna zažitých léčebných postupů praktických lékařů, k tomu užíváme různé typy vzdělávacích aktivit, které dle dosavadních výsledků prokazatelně přispívají k naplnění tohoto cíle.

Milníky naší cesty
  • 1999

    Založena společnost Pears Health Cyber

  • 1999

    Vzniká Lékárna.cz, informační portál o lécích

  • 2002

    Vydali jsme náš první eDetailing

  • 2003

    Z Lékárna.cz se stal e-shop, první ve střední Evropě

  • 2003

    Vznikla Ordinace.cz, laický portál o zdraví

  • 2003

    Náš první vzdělávací projekt pro lékárníky s ČLK

  • 2005

    Zrealizovali jsme náš první zahraniční projekt

  • 2006

    Založili jsme první internetovou univerzitu

  • 2006

    Spouštíme online lékárnu na Slovensku

  • 2007

    Získali jsme akreditaci na kontinuální vzdělávání lékařů

  • 2009

    Založili jsme v Německu Pears Media

  • 2010

    Vstupujeme na trh se vzděláváním v Rusku

  • 2010

    Realizujeme první PR kampaň pro klienta

  • 2011

    Otevřeli jsme lékárnu v Albertu ve Svitavách

  • 2011

    Realizujeme naše první franšízy v Evropě

  • 2011

    Spouštíme informační kampaň pro pacienty s lupénkou

  • 2012

    Videozpravodaj z diabetologického kongresu v Berlíně

  • 2012

    Rozšiřujeme v ČR síť odběrních míst pro Lékárna.cz

  • 2012

    První virtuální advisory board na platformě inBoard

  • 2012

    Vydáváme elektronický měsíčník pro praktické lékaře

  • 2012

    Vzniká sít lékáren Harmonia a rychle roste

  • 2012

    Realizujeme informační kampaň na podporu spirometrie

  • 2013

    První interaktivní live přenos semináře na internet

  • 2013

    Otevíráme novou logistickou halu v Chrudimi

  • 2013

    Oddělení majitelské a ředitelské funkce ve společnosti

  • 2013

    První mobilní aplikace pro pacienty

  • 2014

    Slavíme 15. výročí existence naší firmy

  • 2014

    Otevřeli jsme 10. lékárnu Harmonia v Hranicích.

  • 2014

    Prodali jsme 8 z 10 kamenných lékáren Harmonia.

  • 2015

    Zrušili jsme pobočku Mojalekaren.sk v Bratislavě, zásilky distribuujeme z Chrudimi.

  • 2015

    inPharma vyvinula pro Evropu mobilní aplikace pro pacienty.

  • 2015

    Implementace ERP ABRA a Personální software KS

  • 2015

    ASH - reportáže ze zahraničních kongresů - online přenosy

  • 2016

    Smlouva o partnerství ČLS JEP a PHC v rámci projektu EUNI

  • 2016

    EASD, ASH - reportáže ze zahraniční kongresů – online přenosy

  • 2017

    Spuštění nového eshopu Lékárna.cz a Mojalekaren.sk včetně rebrandingu

  • 2017

    EASD, ASH, IUGA - reportáže ze zahraniční kongresů – online přenosy

  • 2018

    Otevření nového distribučního centra v Píšťovech

  • 2018

    Námi vyvinutý kontinuální snímač teploty s mobilní aplikací Thermeeno vstupuje na trh"

  • 2018

    EASD, ASH, IUGA -reportáže ze zahraniční kongresů – online přenosy

Kde nás najdete

Firemní sídlo:

Pears Health Cyber, s.r.o.
DOCK01

Voctářova 2449/5
180 00
Praha 8 – Libeň

Tel.: +420 724 600 705
Tel.: +420 724 600 779

IČ: 25784684
DIČ: CZ25784684

Hledáme nové kolegy

Kontaktujte nás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Výroční zprávy

Pomáháme těm, kdo pomoc potřebují

debra_mini  Naše aktivity

 en_flag English Language