Pro média

Těší nás, že se zajímáte o společnost Pears Health Cyber a chcete o ní vědět víc. Jsme vám k dispozici pro jakýkoli dotaz, doporučení nebo prosbu. Projděte si naše tiskové zprávy, jen tak se blíže seznámíte s aktivitami a úspěchy společnosti. Ve spodní části stránky pak najdete oficiální dokumenty, fotografie a loga ke stažení.

Češky v online Lékárně.cz navíc nakupují hlavně produkty pro úklid a zvířata, Slovenky víc myslí na děti

18.7.2017

Dvě třetiny položek v sortimentu internetové Lékárny.cz tvoří zboží, které nepatří mezi typickou lékárenskou nabídku. Zatímco před deseti lety měl e-shop v nabídce sedmnáct tisíc položek, dnes je to 25 800 aktivních produktů (na Slovensku téměř dvanáct tisíc). Běžná lékárna přitom nabízí zhruba osm tisíc produktů.

„I v našem oboru platí, že zákazníci si zvykají na pohodlí internetového nákupu, proto sortiment neustále rozšiřujeme,“ říká Zuzana Šenoltová, brand marketing manažerka Lékárny.cz.

Paradoxně tak z hlediska počtu položek pomyslně nejvíc místa v regálech zabírají výrobky kategorie krása a osobní hygiena – v Česku jde o 37 % všech položek, na Slovensku dokonce 43 %, nejvýznamnějšími položkami jsou tělová a pleťová kosmetika, vlasová kosmetika a parfémy. Druhou nejvýznamnější kategorií je výživa a produkty na hubnutí, které v obou zemích představují zhruba šestinu sortimentu.

Češi a Slováci (respektive spíše Češky a Slovenky, když větší část zákazníků tvoří ženy) se jinak liší v tom, co kromě lékárenského sortimentu v e-shopu nakupují. V českých zemích vedou spíše výrobky týkající se domácnosti a úklidu a chovatelské potřeby (obě kategorie po sedmi procentech), zatímco na Slovensku výrazně dominuje sortiment pro děti a maminky představující jednu desetinu všech položek. „Slováci narozdíl od Čechů zatím na webu moc neobjevili sekci domácí potřeby a úklid, ale přírodní kosmetika je jim hodně blízká,“ shrnuje šéfka brandu Zuzana Šenoltová.

Schopnost Lékárny.cz nabízet i další produkty kromě většího pohodlí pro zákazníky znamená i konkurenční výhodu v podnikání. Internetový trh s léky a potravinářskými výrobky představuje asi 800 milionů korun, zatímco kosmetika až 1100 milionů. Drogistický sortiment na internetu zatím tvoří zhruba pětinu těchto tržeb, ale vykazuje výrazný meziroční nárůst.

Kontakt pro média

Eva Vyšanská
Head of HR

+420 603 850 635
eva.vysanska@pearshealthcyber.com

Kontaktní formulář

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Kde nás najdete

Firemní sídlo:

Pears Health Cyber, s.r.o.
DOCK01

Voctářova 2449/5
180 00
Praha 8 – Libeň

Tel.: +420 272 732 996
Fax: +420 272 732 995

IČ: 25784684
DIČ: CZ25784684

Kontaktujte nás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Výroční zprávy

Pomáháme těm, kdo pomoc potřebují

debra_mini  Naše aktivity

 en_flag English Language